Fält läger!

Vardag / Permalink / 0
Hey!

Jaa nu är jag hemma från fält lägret med brudarna! :)
Det har verit jätte skojj o nu är jag jätte trött!
Men igår hoppa vi fält och dressyren! Dressyren, affi och fält Anna källström!
Hon va väldigt på tårna på dressyren men på fältet var hon jätte duktig!
Hon stanna först och sen hoppa som en klocka! :D
Men jaa och idag på hoppningen vet jag inte riktigt känndes inte alls bra men hon började bli trött. men fälten funka inte alls hon var jätte trött stackaren hon brukar inte gå 2 ggr per dag :)
Men nu ska vi luffsa i skogen mkt och hitta varann sen blir det mer jobb!
Men jag är jätte nöjd och hon tkr det har varit jätte kul!
Jag ska med brudarna till SM- lag men ej med häst men sällskap! :D
<3333
Men grattis Ellen till sm i fotboll!
och grattis syster som vann oo kom treea på hopp tävlingen på nfk i helgen! :D
o jätte braa jobbat ELSA! <333



PUS.
Till top