hoss grannarna!

/ Permalink / 2
heeej! :)

nu sitter jag här hoss grannarna :D
hhaaaha Atlaz har rymt idag 2 ggr? :S
hahah han är för ..... juste så ska man säga underbar XD
hahah men jah har as ont i fötterna sen jag sprang barfota efter honom ;D
Men idag kom jag hem från en underbar kompis Sara! ;D
vi hade as kul! :D mitt i djungeln där sover lejon aviii :)
haha men jaa hemma holler jag på med ett Tizi kollage :)
Men är inte riktigt klar ännu ;) <33
Men kke imorron :)
Men nu blir det väl fejan ;)
Juste jag har varit me Andy och Vikotor idag ;)
ruligt..
dem kom och hämtade mig eller vi åkte me crossarna hem till Andys far och sen skulle vi åka och fiska :D
Men min cross körde as fort :S så jag råka åka rakt in i skogen och vurpa så jag kunde har bruttit miig och fått en smäll i huvet men det gick braaa :D
nu ska jag laga crossen bara :O
Typ hjulet blev snätt eller nått :D men pappa fixar deet åt miig! TACK<3333
Men ajja vi fick inte upp nån fisk men ja är jätte nöjd med dagen!
tack för en fin dag! :) <33

puss puss

// emilyklemedsson ♥
#1 - - bella forsman:

taackkaar :D

#2 - - Mikaenya:

Keep up the good work.

Till top