ännu en dag.....

/ Permalink / 0
hejsan!
jaa idag hade vi först svenska, läste norska ??:O
sen var det matte -.- USCH! har tröttnat på det nu :(:OO
Men sen var det idrott... konditions test me rasse och jag sprang på 8.30 cirka:)
är jätte nöjd!<3Men sen var det SO sen No prov ----.----- URSC!
kke får g men inte mer xd haha men ajja imorron får jaa skjuts till skolan pallar inte me busssen :/ men ajja grattis pappa föresten! blev jätte gott med tårta idag!<3 MUMS för den som missat!

Men jaa idag fick hästen sttå men från och med nu så har jag gjort en häst blogg för er som bara vill läsa om mig och inte om hästen oxså xd <3 men IDA jag finns alltid för deej gumman!(L) <333
DU är så jävla mkt värd för mig gumman!<3 Men nu blir det någ natt natt! tack för alla er som är sociala på sms!<3 tackar så mkt!<333
Men godnatt sötisar!<3


pö§§pö§§<33<33


Kalle baah är bäst xd<3

// EMilyklemedsson
Till top