läxor

Vardag / Permalink / 0
hejhej!

Har inte varit så aktiv på min blogg nu dem senaste dagarna men så här har min helg varit.
Fredag stallet fixade daim massa! :)<3 skritta Tiziana älsklingen och sen red vi hästarna hemma oxså!
Lördag tävling i Söderköping för Wilma och Daim! träffa ida och massa ungar! :) BUS. <3
Men wilma blev placerad i LB n och kom 2a! ;) <3 sen kvällen blev det kalas hos kusinen som blev hela arton år i fredags! shit att du har blivit så stor lilla gullet! ;D<3  Men då låna jag med mig one tree hill oxå!
det äger! Jag nördar det 24/7
Men sen idag så var wilma med en kompis så jag Claire,pappa och Oscar tog en lång tur i skogen! jätte mysigt! :)<3 och Geisha var jätte pigg! :D jätte kul! ;D<3
nån som vill komma och rida henne nån dag?! världens bästa ponny!

Men sen så red jag i stallet på underbaraste Tiziana! <3
Hon var grym idag! ;)<3 vi hoppa lite hux flux och hon bara hoppar som ingenting*! I LOVE U♥
Är så glad att jag har detta liv♥
TACK.



PUS.
Till top