början av 2013

Vardag / Permalink / 0
Började 2013 med att gå på ridsportsgalan med Ida som även var nominerad. 
Tränade en hel del pass med Nikkis på gymmet.
Köpte en fisheye lens som eve & ja var tvungna & prova
Hamnade på ganska många fester i Hampes lägenhet
Åkte även till Romme med skolan, aldrig haft så kul fast man var hur förkyld & febrig som helst 
Tävlingsäsongen satte igång med sess & började med en andra plats.
Myste mycket med min saknade kattbebis 
Bodde i lägenhet i stan med lotta över en natt
Festa lite med dessa i stan 
Chilla i Kisa Alpin med Claire, lillebror & pappa
Hade pizzakväll med finaste Hannah
Hade en heldel ridlektioner med Noris & Magnum
Festa med dessa brudar hos Elias
Gjorde "fina" mellanmål som skulle passa min träning
Hade långa pluggdagar hemma 
Åkte med Ida till Baltic!! 
Debuterade LA i dressyr
Satt uppe en hel natt & sa hejdå till SHM
 
promenerade med min saknade Atlaz, & magnum & lillebror
sista minuten plugg, kvällen innan redovisning med Ida
Festa på Klippan. 
Hästen fortsatte leverera på tävlingarna
Var på Justin Bieber med Elin!! 
Var på göteborg horse show
Myste sönder dagarna med massa godis & chips
Fira valborg med sommartema!! 
Lärde Nikki rida polle 
Börja bli varmt så käka Halvars!! 
Placera mig i båda starterna 1a & 2a
Festade lite till
Hampe hade lite mer fest
Jobbigaste iår, fick säga hejdå till vår bästavän <3
Värmen började komma 
Jobba på mitt första bröllop, fasen va fint det var!! 
Mera får ni se någon annan dag, puss
 
Till top