Q/A träning

/ Permalink / 0
Hej! Vart har du köpt den långärmade rosa tröjan du har på bilden på en gymbild? Tacksam för svar!
Hej! jag har köpt denna tröja på högra bilden på h&m!! 
 
Hur får du motivation till att träna så mycket på gym? För du tränar väl ändå väldigt mycket själv? Kram
Alltså självklart varierar min motivation med, men samtidigt är det svårt att bli omotiverad för att se/känna skillnad på kroppen. Nu har jag lixom tanken om jag skulle sluta och träna nu på ett tag så kan jag säga hejdå till kondisen och måsta alltså börja om på noll sen, vilket jag inte tycker känns värt.. Sen försöker jag läsa många inspirerande bloggar & även hitta fet musik för att få en bättre träning! 
 
Hur tycker du man ska börja träna om man inte har tränat något direkt innan? Bra blogg!
Alltså det finns inget si eller så, viktigaste är att du försöker utnjyttja tiden på gymmet och ha kul! Ta hjälp av kompisar/familj eller läs dig fram för att komma så nära ditt resultat! Jag skulle även försöka gå på så mycket pass som möjligt vilket är välidgt peppande!!
 
När började du träna? Kan du se resultat?
Oj, alltså sen jag var liten träna jag friidrott väldigt flitigt, tävlade mm. Men sen la jag av i 7an då jag börja dansa. Sen har jag alltid varit väldigt aktiv, varit ute och sprungit när jag kunnat osv. När jag börja på JB skaffa jag gymkort och har nu haft det 1,5 år. Har tränat litet ojämnt så jag har lixom inte varit i topptrim haha hela tiden :p
 
Vad är din favorit kroppsdel att träna?
självklart mageeeeen, så himla gött. Då det är lätt att se resultat och jag har mina favorit övningar där. 
 
 
TACK OOO HEJ 
 
 
 
 
Till top