torsdag

Vardag / Permalink / 0
Heeej!! Idag har varit en fullspäckad dag men fasen vad bra den har varit. Började med att passa valpisen på förmiddagen. Sen hämta jag Wilma från bussen & efter åkte Eve & jag till IKEA. Det har var så roligt att vara där nu när lyan verkligen är min. Hitta massa fint och bra saker! "Bilder kommer xP"
Så tacksam för att Eve kunde hänga med också, har fixat balkongen fin nu med! När vi kom hem till lägisen så kom Jonas och hälpte till & bärde. Sen kom Johan och hjälpte till att bygga ihop pallar, hylla, matbord, stolar o skohylla! Sen har jag packat upp alla glas & tallrikar. Herregud vad bra jag mår just nu. Så himla kul att få göra detta tillsammans med mina vänner också! 
 
Imorgon ska vi flytta min säng, soffa & spegel och sen borde väl kläderna med hänga på! Kom hem nu runt 22 och nu ska jag se Ex on the beach! PUSSSS
Till top