Min onsdag

Vardag / Permalink / 0

Det är inte lätt att fota hundar som bara springer omkring, men åh så fina dom är. Har verkligen blivit en hundmännsika. Kan ju berätta att jag tog 100 bilder.. Så ja det vore ju sjukt om INGEN blev bra. 
Heeej! Igår dansa jag Shbam och tog även med mamma! Efteråt åkte vi och handla lite till kylskåpet och sen såg Jonas och jag ifatt lite serier. Idag tog jag en tidig buss hem till familjen för att vara här och plugga, julbaka och umgås. Vi är även valpvakt vissa dagar i veckan åt en liten valp som är så liten och söt. Har varit ute på en liten promenad, bakat lussekatter & pepparkakor. MYYS! 
Finaste lillebror som blivit så stor... SJUKT att han redan går i 8an?? Trott i ett halvår att han gått i 7an?  
Ska snart dra mig hemåt för sen kommer Emma & Elin hem till mig och vi ska julmysa & laga kvällsmat. Har inte hunnit tagit hem några direkt ifrån min klass så ska bli roligt! PUSSS
Till top