Min perfekta fredag

Vardag / Permalink / 0

Slutade klockan 12 efter att ha gjort min presentation & det gick ändå bra faktiskt! Nu är jag äntligen ledig hela nästa veckan, så skönt! Har tydligen valt rätt linje, så man får lite ledigt ;) fira detta med en lunch på stan med min syster & Claire❤️ hade det så mysigt!

Sen tog jag samma buss som Wilma hem & gick en mysig promenad med vovvarna & mamma. Bästa med att bo på landet är att det är så mycket lättare att komma ut och hänga i naturen mer. Skritta även av Kitty när Wilma packa till tävligen som de åker på idag.

Sen kom Fanny hem till mig och vi gjorde enchilladas & myste. Hängde i soffan framför youtube & hade det bäst. PUSSSS

----------------

Ikväll är det äntligen halloween & det ska bli så kul! Men först ska Jonas & jag ut & mysa i det fina vädret. PUSS

Till top