Onsdag

Vardag / Permalink / 0
Hej!!! Hoppas allt är fint med er♥ Igår var jag på föreläsning/worshop med tema Genus. Kom hem runt 21 och då var det bara att hoppa in i duschen och sen försöka somna brevid hjärtegull. Idag tog jag sovmorgon till halv 10. Varit uppe och städat lägenheten då det kommer lite folk på visning i eftermiddag. Sen har jag gjort klart min powerpoint inför på fredag då vi ska ha redovisning igen. 
 
Annars? Ikväll jobbar jag på Hugo. Ska börja jobba lite extra där nu onsdagarna och sen jobbar jag även hela fredagen där. Känns skönt att få in lite inkomst till flytten, allt jag vill göra i sommar osv osv. Det som är klart för sommar är iallafall Göteborg (Summerburst!!!!), Skåne, bråvalla & Skogsröjet. Det kommer nog bli en jäkligt bra sommar!! Puss & ha det fint♥
 
 
Till top