Hem till verkligheten

Vardag / Permalink / 0

Igår tog vi sovmorgon, åt fattigariddare till frukost & sen tog vi bussen tills mallen. Vi strosa runt där & hitta lite allt möjligt. Självklart var besöket på Lush det bästa(dyraste) & sen hitta jag även en höstjacka, känns lite sådär att börja planera för hösten redan menmen.. :-) 

På kvällen åt vi på pizza hut både jag, Julia, Filip & min farbror. Jag tog en tacopizza & den var supergod, dock väldigt mäktig!! Sen hade Jullan & jag spakväll hemma hos dom<3


Nu sitter jag på tåget hem, lite tungt att åka där ifrån. Känns alltid så konstigt att åka tillbaka. Som att nu är det hem att ta tag i livet. Men har samtidigt mycket att se fram emot. Ikväll checkar av mitt sista pass på sommarjobbet, och imorgon ska jag på arbetsintervju på ett nytt ställe. På lördag ska vi måla märkesbacken på campus & på måndag drar vi igång med allt sista fix inför N0lleP, okej nu kör vi sista biten av sommaren<333 

Till top