Härlig onsdag

Vardag / Permalink / 0
Inatt sov jag hemma hos Jonas och igår kväll hängde vi på olearys en sväng. Åt såklart mitt favvo-käk där som är cesarsallad❤️
(null)
(null)
(null)

Idag åkte jag hem samtidigt som Wilma från Finspång för att sen vara hemma och plugga. Fick iallafall lite gjort så det var skönt. Sen hoppa jag in i duschen och mötte upp Emma på stan. Hitta två "fina" linnen och en kofta som är fin till linnena (bra med en plan). Sen åkte jag hem igen till familjen. 
Laga mat tillsammans med mamma, och idag fick jag välja vad vi skulle äta! Det blev en thailändsksoppa med kokossmak!! Den fanns i kokboken som jag och mina syskon gav till mamma och pappa i julklapp, den heter "vego på 30min". Den blev faktiskt jättegod! 

(null)

Sen har lillebror, mamma och jag spelat risk. Älskar det spelet SÅ mycket <3 tycker det är så kul, dock jobbigt när inte turen är med alltid. Nu ska jag sova puss puss & ops nu är klockan 00.00 ***pussar på mina handleder och önskar mig något***

Till top