Basic måndag

Vardag / Permalink / 0
Okey när man fått sova ut, tagit en lång dusch och inte behövt åka hemifrån förns 14 då hamna jag visst framför kamerna (Men det är ju sol utanför fönstret!! Lycka)
 
HEJ! Äntligen måndag igen sa INGEN! Men jag har haft en toppen helg med kanske lite för lite sömn som vanligt, Men roligt har jag haft. I Lördags fira jag min vice Emma som fyllde 26år! Förfest hemma hos henne och efter det drog vi självklart till trappan som hade "kryssningstema". Så mycket dans, skratt & glödje!! 
 
I söndags hängde jag först med Karin och myste hemma hos henne med fika & massa prat. Sen åkte jag hem och körde PULS med Kelis eller först dansa vi AFHO!!! Sen tog jag bussen tillbaks till stan och myste med Karin & Emma med Bio. Så mysigt med lite bio sådär en söndag. Åkte hem imorse och sen har jag sovit länge, pluggat lite och nu haft en lektion och sen ska vi ha faddermöte. PUSSSSS
 
Till top