ÅRE

Vardag / Permalink / 0
 
 DESSA BILDER HAR MIN SOULMATE CLAIRE FOTAT!! HÄR ÄR HENNES BLOGG (KLICK)
 
 
Äntligen är det dags för lite bilder från Åre. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva med ord hur bra det faktiskt var. Åkte dit med massa studenter med buss och hela veckan var så otroligt rolig! Vi hade superbra dagar i backen, blev bjudna på käk, var på roligaste afterskii med marmeladorkestern med massa dans ofc. Träffa massa nya människor och framför allt de som bodde i vår stuga. SÅ glad att vi bodde med just dom!! Hängde även med de som går vår linje fast ett år över och åt massa god mat med dom! Var på så roliga förfester och fester. Vill så gärna tillbaks... :( 
 
Så glad att jag valde att göra detta & så tacksam för att jag åkte ditt med min Emma. Min finaste vän, så glad att vi träffats och klickat så bra på så kort tid!!!!!♥
 
Till top