Min fredag

Vardag / Permalink / 0
 
Gick ett varv på stan efter skolan med Emma från klassen. Helt sjukt hur många Emmor det finns i min klass... Köpte lim till min ovve & sen åkte jag hem & städa lägenheten. Åkte sen med mamma till gymmet & körde zumba. Efter det åt vi och mina syskon tacos hemma hos mig! Så mysigt & gott!! 
 
 
Sen kom Jonas hit efter sin match och vi checka av ett avsnitt av O.C  & sen gick vi ett varv med vovvarna. 
 
 
Bjöd sen mina syskon på frulle.
 
 
Varit ute på promenad med vovvarna & nu sitter jag med ansiktsmask & hårinpackning och sen ska jag börja göra mig redo för kvällen. Ikväll är det vinterkravallen på trappan & det ska vara "den största festen" så hoppas det blir roligt. Vi ska ha förfest med typ hela klassen och fhadderiet så det blir nog toppen. Vi i MissPh0ster (Ja vårt förfadderi heter tyvärr så) ska spexa också så det blir kuuuul! PUSSS
 
Till top