Söndag

Vardag / Permalink / 0
 
 
Hej! Igår efter vi kom hem åkte jag ut med Berras båt med han och Jonas en sväng. Sen var jag hemma hos Fabian med han, Evelina och Lotta och drack en öl och snacka skit och ifatt all tid som vi inte setts. 
 
Idag åkte vi till en sjö och hängde och sola där. & nej jag bada inte denna gång heller hehe... Sen åkte jag & Jonas till stan och shoppa lite och åt mat. Har nu kommit hem till mig och landat lite. Fortfarande saker som inte är uppackade sen bråvalla och nu kom ännu mer packning hem från fjällen som ska packas upp. Heja! 
Jag gick iallafall ut på en långpomenad, tanken var runt strömmen men fick vända ganska direkt då jag fick för mig att jag inte stängde fönstret hemma. Så jag traska helt i onödan tillbaks... Då fönstret såklart redan var stängt. .. Då gick jag istället till min farbror där min kusin och farmor är och träffa de på en liten promenad. Så mysigt♥
 
Nu ska jag hem till Emma för att mys med henne & Karin. Saknar de så! ♥ Pussssss
 
 
 
 
Till top