Min helg

Vardag / Permalink / 0

Bild ifrån förra onsdagen när vi generaler gick ut & åt. 

Hej!! Okej i fredags åkte jag till Göteborg för summerburst med kela & Emma. Hade verkligen en toppen helg med de & vi bodde hemma hos min syssling Amanda som jag lärde känna förra året på Bråvalla. Vilket var såklart extra kul att hinna träffa henne! Lägger upp bilder och allt mer sen när jag väl har internet i nya lyan & kan använda datan :-) 

I söndags tig jag tåget mot Skåne. Där bodde vi hos farmor & farfar & sen på måndagen tog Wilma & jag tåget till Malmö för shopping! Sen fira vi pappas kusin som tog studenten. Kom hem i tisdagskväll & då sov jag hemma hos Jonas. Idag har jag handlat ny tv, mickro & sodastream!! Haft möte med fadderiet & sen varit och ätit på pinchos & druckit drinkar. Så myspys! PUSSS & GODNATT. Imorgon är sista dagen i skolan & jag är färdig & godkänd för hela detta första år!!!!! <3  så lycklig


Till top