Senaste månaden

Vardag / Permalink / 0
 
Åt först tacos med hela familjen och alla grannar, sen åkte jag hem till Emma min Vice General som fyllde år!! Fira henne och sen gick vi ut på trappan med tema "kryssning". Hade en så bra kväll med så mycket dans och skratt♥
 
 
 
Hängt hemma hos Karin med en mysfika och sen boka vi även bio med Emma. Jag åkte hem emellan och träna ett stenhårt pass PULS! 
Sen såg vi fifty shades darker och hade en mysig kväll. 
 
Hängt på fik med Emma en hel del den senaste tiden <3 
 
Sen skrev vi vår första salstenta och efter det gick vi till världensbar och drack tentaÖL & sen kom även massa fler från klassen och käka det var supermys. 
 
Har varit hemma och ridit systers häst, träna även några dagar efter på lektion för vår tränare. Så fin Kitty har blivit så KUL!
 
Firade även Fabbe här i Finspång. Hängde ett gäng hos mig innan och käka och snacka lite skit. 
 
Hade tacokväll hemma med familjen min kusin, farmor och även min farbror. Hann även en sväng med pollarna också. 
 
Sen blev det vinter IGEN
 
SEN kom solen och värmde våra hjärtan. Checkat av många faddermöten under senaste tiden. Även hunnit med lite fotografering. 
 
Hängt med de fina generalerna också. Vi styrde en förfest för alla förfadderier och hade även ett spex som vi här på bilden håller på att komma på. DETTA ÄR SÅ KUL
 
Sen var det dags för ladies night! Fick som tur var tillslut en biljett till sittningen och det är jag SÅ glad för! Det var massa roliga spex/gyckel och kvällen var 10/10.
 
Hängde sen fadderutbildning med hela mitt faddergäng! (SÅ FINT VÄDER MED)
 
HÄR HAR VI GENERALERNA som styrde förfest lördagen när vårt festeri styrde fest på trappan med festivaltema! 
Innan trappan var det bara att städa upp allt, heja bästa vi!
 
Tror det kommer mer bilder från kvällen senare wiie. Hade iallafall en superbra kväll med as mycket dans, skratt!!
 
Sen var det dags för måndagsmöte igen med fadderiet och denna gång var vi hemma hos Martin och styrde käk och myste. 
 
Sen har jag pluggat en massa och ätit god mat! 
 
(okej nu får det vara nog. Har lite bilder från denna vecka med som inte är upp men haha inlägget blir för långt) 
Till top