Lite av min helg!!

Vardag / Permalink / 0
Min lördag börja med att jag åkte till familjen runt halv 8 och sen fick jag skjuts av pappa till Finspång för att träna på Medley. Medley hade två "nya" danspass och det var SÅ kul. Det ena hade jag testat en gång innan på WC, det är Body JAM och är typ lite hiphop inspirerat. Svetten flödade!
Sen umgicks jag med mitt hjärta♥ Oj vad jag är glad att jag har honom! På eftermiddagen åkte vi till Ponta för att se fotboll och sen prova vi "nya" matstället matpalatset med Berra och Johan. Jag åt sushi, den var bra och prisvärd men inte så mycket mer än så. Stället var fint men samtidigt kändes som nått saknades men vet inte riktigt vad. Lite för öppet kanske för min smak? Sen åkte vi tillbaks till Ponta och såg sista matchen där Zlatan även gick in på plan. 
Såhär har min söndag sett ut. Hade först sovmorgon med Jonas, sen hämta pappa mig. Lillebror och jag har suttit och pluggat. Jag har pluggat statestik och lillebror har skrivit krönika (han är så duktig!!). Sen har jag varit ute på promenad och nu ska jag till finspång och va hundvakt åt vovvarna hos Jonas under tiden mamma tränar. Sen ska vi förbi mormor och morfar. Sen ska jag hem till mig! PUSSSSSS
 
 
 
Till top