Mysig vecka

Vardag / Permalink / 0
 
 
 
(null)
I tisdags (igår) var jag i skolan mellan 10-15 med både basgruppsmöte och föreläsning. Sen gick jag hem, gjorde lite mellis och sen gick jag ÄNTLIGEN till gymmet igen. Har fixat gymkort nu på World class igen. Hade där när jag gick på gymnasiet här i Norrköping, enligt mig är det nog det bästa gymmet jag varit på. 
 
(null)(null)
 
Sen var det dags för tisdagsmys med mina fina generalkompisar! Så kul att alla var samlade denna gång. Vi åt iallafall tacos, snacka om livet och alla dess frågor. Åt även kladdkaka som Hannah hade bakat♥
 
Efter det så mötte jag upp Helena och Elvira, vi spela biljard och jag vann båda mina gånger(!!!) Sen gick jag & Elvira vidare till Munken och drack lite rödvin. Supermys att hänga igen, kan inte sluta skratta åt allt från resan när vi var tillsammans i Verbier, roligaste resan någonsin! Kom inte hem förns tre inatt så jag tog lite sovmorgon idag. 
 
(null)
 
Nu har jag ätit frukost, kollat ett avsnitt av PH från igår och snart ska jag till gymmet och köra CX i 30 min. Så skönt att ha så nära till gymmet igen <3 Och ja juste ja jag är ledig idag! Ska sen när jag kommer hem bara städa lägenheten, göra lite matlådor som jag kan frysa in och sen kommer Jonaas också hit♥ Pusss & ha en fin dag 
 
 
Till top