Måndag, ny vecka igen

Vardag / Permalink / 0
Igår hängde jag först med Jonas på eftermiddagen och sen körde jag dubbelpass på gymmet med Kela & Emma!! Det var otroligt skönt att svettas igen och efteråt åt jag, Jonas, Eve, Lotta och Emma på O'learys! 
Imorse åkte jag hem till mig, fixa och dona lite här hemma och sen gick jag till skolan och träffa basgruppen. Innan lunch skicka vi in rapporten och nu är det bara att plugga själva till examinationen som är på fredag. Sen plugga jag i skolan lite och sen gick jag hem en sväng innan utskottsmöte som var mellan 17 och 19. Sen gick jag förbi hemköp innan det var dags att knata hem. Har diskat och styrt här hemma sen jag kom hem och nu ligger jag i sängen och redo för bara lugn och ro! Imorgon är det heldags plugg här hemma så får vi se hur det gåår....... Pusss & ha det fint
 
 
 
Till top