Min helg

Vardag / Permalink / 0
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Okej i fredagskväll hade jag tacomys med Sabina, Emma & Lotta hemma hos Sabina. Supermysigt & sen på natten åkte jag & Jonas och hämta pappa efter en AW. 
 
I lördags hade Jonas & jag en heldag tillsammans. Vi åkte ut i skogen testa Jonas gevär. Sen gick vi i skogen & plocka svamp & bara myste runt. Sen åkte vi till Norrköping & lämna min bil. Jag svängde även in på WC (gymmet) och skaffa ett gymkort då de hade öppethuserbjudande. Sen åkte tillbaks till Jonas & jag duscha och fixa mig för att dra vidare på personalfest på HUGO. Hade en toppen kväll verkligen, tog det dock lugnt och städat så mådde toppen imorse när jag vakna! 
 
Idag har jag först varit med Jonas på fm. Vi titta på serien SAKNAD som jag rekommenderar! Sen hängde jag hos Lotta en stund innan bussen gick hem till stan. Sen har jag varit hemma, sovit/vilar och tittar på serie. Sen senare kom Kela förbi mig efter hon sluta så hade vi myskväll hos mig. Vi åt sushi och snacka skit om livet <3 nu ska jag sova PUSS
Till top