Min helg

Vardag / Permalink / 0
I fredags tog jag en fredagsfika med Eve och Lotta på brödernas. Hann snacka ifatt lite, då jag hade lite bråttom hem sen till familjen då Wilma är hemma över helgen från Lund. Vi åt tacos här hemma och sen såg vi på Idol. Senare sen på kvällen kom även pappas kusiner hit med sin mor. 
På lördagen börja vi med en mysig frukost, även Jonas titta förbi. Sen gick vi en skogspromenad och det var så mysigt att bara promenera i skogen i det fina vädret. 
& vi hitta lite svamp hehe... Så najs!!!!!
Lille magnum♥
Sen åkte jag hem till mig och duscha och fixa mig. Jag börja nämligen jobba vid 15 och jag var ganska nervös innan då det var kulturnatten. Det är typ den "kämpigaste" dagen på hela året, men det gick SÅ bra!! Sluta vid 00 så var trött i både huvudet och i ben/fötter. Nu har jag nyss ätit en mysig frukost med hela familjen och med lite släkt. Ska snart ge mig ut på en liten promenad och ikväll ska vi ut och äta. Pusss
 
Till top