7 sep

Vardag / Permalink / 0
HEEEJ! 
Börja morgonen med att åka hem från Jonas. Sov hos han inatt och igår var vi ute och åt på Hugo. Idag börja Emma och jag morgonen med att plugga och äta frukost hemma hos mig. Sen åkte vi ut till Ingelsta för att shoppa saker till Emmas födelsedagspartaj. Kan lova att vi inte bara shoppa födelsedagsstuff (tyvärr). Shit vad mycket fint jag hittat!! Klicka även hem lite saker när jag kom hem :-)
 
Sen på eftermiddagen hade jag ett jobbmöte och efter det plugga jag och snacka skit med Lotta på face. Verkligen så bra sätt att prata på om man inte träffas och det är så skönt att se varandra när man pratar och inte bara höra en röst. Sen hann jag med ett snack med min saknade syster. Så stolt över henne som flyttat och gjort denna resa som hon påbörjat! Önska jag var så duktig som hon är med sitt plugg, så fokuserad och målmedveten. 
Sen kom Louise, Amanda och Amanda till mig och såg på Wahlgrens Värld tillsammans. Så mysigt och nu älskar jag hösten ännu mer! & duktiga Louise hade bakat också!
Såhär såg jag ute idag. Så skönt att hoppa i jeans nu och inte svettas ihjäl!
Nu ska jag sova. Imorgon börjar jag inte förns 10 och sen jobbar jag kvällen. PUSSSSS
 
Till top