Senaste dagarna

Vardag / Permalink / 0
HEJ! I tisdagskväll kom jag hem från Smögen och stanna då kvar i Finspång och sov hos Jonas. På onsdagen börja jag och Sabina dagen med en morgonpromenad och sen åkte vi ut till Bönnegården och bada. I torsdags var jag hemma hos mormor och morfar. Vi spela kort, prata om min smögen resa och plocka plommon. Jonas kom sen efter jobbet och hämta upp mig. 
IMORSE (Fredag) åkte jag med mamma hem på morgonen. Jag tog en morgonpromenad och efter det åkte vi till sjön och bada. Lekte med grannarna och simma massa med dom. Sen har jag skjutsat pappa & lillebror till skogsröjet som är i helgen och sen har mamma och jag haft en myskväll tillsammans. 
VI plocka först in massa grönsaker, potatis och lök ifrån landet och sen laga vi en god middag.
Jag gjorde en "fördrink" och sen åt vi huvudrätten som blev lövbiff. Sen åt vi sorbe till efterrätt. Så mysig kväll♥ Nu har vi precis sett klart en film och vi är så trötta nu haha. Jonas kommer snart till mig! PUSS & GODNATT 
 
 
Till top