14 februari aka alla ♥-dag

Vardag / Permalink / 0
Hej fina ni! Ingen har nog missat att det är alla hjärtans dag today. För mig har denna dag verkligen förändrats om jag jämför med flera år tillbaks. Jag gillar egentligen traditioner och liknande, men tror denna dag mer väcker osäkerhet och har man ingen som man vill fira med tror jag det leder till sorg/stress istället för glädje. 
 
Om vi pratar om min och Jonas alla hjärtansdag har vi kanske firat två? okej jag chansar lite, men det är oftast så att han har match eller som förra året var han iväg i Asien. Jag tycker egentligen att vardagslyx är så mycket mer värt än en sånhär dag. Men kan man fira, fira!! Har du inte flickvän eller pojkvän, men bjud ut din kompis? Gör något bara för att göra? Gå på bio? Laga mat? Drick vin? Snacka skit om livet? Förra året var Karin hemma hos mig och vi laga en supergod måltid och sen såg en riktigt bra film. 
 
Hoppas ni får en bra dag, var lycklig & tacksam över det ni har♥
Puss & kram 
Till top