Äntligen Fredag

Vardag / Permalink / 0
 
Hej & godmorgon.Vi går tillbaks lite i tiden. Först alla <3-dag fira jag först i skidspåren med mamma och sen träffa jag Kela, det var så mysigt att hänga hon och jag en sväng, det var längesen! Vi laga mat och sen titta vi på bandy. Efter bandyn hängde jag med Jonas. 
Igår TORSDAG plugga jag i stortsätt hela dagen. Sen kom min kusin förbi mig och vi laga kladdkaka som aldrig blev hård. Sen kom Jonas hem till mig. 
IDAG har jag börjat morgonen med gympass, körde ett nytt pass som var typ cirkelträning på själva gymmet. Det var jättekul, men SÅSÅ jobbigt. Behövde det! Nu äter jag frukost och ska vara i skolan vid 10. Sen ska jag plugga med Emma, vi skriver B-uppsats tillsammans (PÅ ENGELSKA....) Sen måste jag börja packa, åker ju till Madeira på tisdag. PUSS & ha en fin dag 
Till top