överraskningsfest, myssöndag med panik för övervikt

PARTY / Permalink / 0
 
fredags hängde jag på Gripen med flera ifrån klassen. Vi spela massa spel och drack vin. När de gick ut på Arbis gick jag hem och sov, somna så skönt♥
 
Sen var det äntligen dags för lördag och jag pluggade först med Emma med vår B-uppsats. Sen var det dags för ÖVERRASKNINGSFEST för Fabbe.!! 
 
Kvällen blev riktigt lyckad och det var så kul att träffa alla i Finspång igen. Och självklart att Fabbe blev överraskad(!!) 
 
I söndags tog vi en lååång sovmorgon, sen åt vi pizza och sen åt vi soppa till kvällsmat. Vi såg serie och sen åkte vi hem till mig. Jag packade inför MADERIA, max vikt är 15kg och jag tänkte äsch lika bra att väga väskfan. Tror ni inte den vägde 19 kg... Så det blev ju en sådär rolig kväll i panik. MEN nu är den packad och väger runt 14 kg. puuuuh.  
Till top