YinYoga

Vardag / Permalink / 0
Hej! I måndagskväll jobbade jag till 23 och sen när jag kom hem fixa jag matlåda och duscha. 
Tisdags igår var jag först i skolan och sen hängde jag med Emma hem efter skolan och hängde där. Hon har nämligen flyttat så nu bor vi närmre varandra♥
 
Vid halv 7 var jag på gymmet för att testa på Yinyoga i 75minuter. Det var precis vad jag behövde för min kropp och min lilla hjärna. Det var så skönt och tiden gick inte alls sakta som jag trodde. Efter det gick jag hem, gjorde fler matlådor och sen såg ifatt farmen. 
 
Nu säger jag godmorgon! Nu ska jag gå upp och äta en frulle och sen är det dags för att ringa lite sommarjobb! Den tiden nu också.... wie. Sen ska jag till skolan och plugga. Har en lektion mellan 13-15 och ikväll kommer jonas hit och sover! Puss & kram
Till top