4 januari

Vardag / Permalink / 0
(null)
Hej! Hoppas allt är bra med er? Jag börja min morgon med att skjutsa Wilma till tågstationen, då det var dags för henne att fara ner till Lund igen för tentaplugg. Har varit så kul att ha henne hemma, precis som vanligt! Dock älskar jag att snacka FaceTime med henne på kvällarna, så det äger ändå♥ 
 
Iallafall fick med mig lillebror så vi åkte hem till mig i stan. Jag julade ut allt, hejdå granen och alla små tomtar. Dock får belysningen vara kvar en stund till. Skulle vilja köpa någon ny fönsterlampa till köket... Sen åt vi lunch på Lindahls på ingelsta och sen köpte jag ÄNTLIGEN nya löparskor på XXL. Blev märket Mizuno som jag har tidigare blivit rekommenderad om. Sen köpte jag en fin hylla på Mio som jag ska ha i min hall. Nu är jag hemma hos familjen igen och "går in mina nya skor". Pluggar klart inför imorgon så jag slipper stressa med det, sen ska jag bara ha en lugn kväll PUSS
 
Till top