Dagen innan hemtenta

Vardag / Permalink / 0
I söndags gick jag en långpromenad med grannarna, Magnum, mamma och vovvarna. 
Sen åkte jag till Finspång och kolla bandymatch. Efter så sov jag hos Jonas, åt pizza och plugga lite. 
I måndags kom min gudmor och hennes två barn hem till familjen så jag passa på att träffa dom på förmiddagen. Vi fika och sen gick en promenad i det krispiga vädret!
Sen var jag i skolan en sväng och sen gick jag förbi gymmet för att hinna träna lite också! Sen börja jag jobba vid 17.30 med Johanna. Sen somna jag gott till tillsammans mot cancer och farmen. 
Idag var jag i skolan mellan 13-15 så innan det har jag tvättat massa maskiner, gjort matlådor, börjat packa lite smått och sen börja plocka och städa lite i lyan och gjorde en liten film från åre i somras. Sen efter gick jag till gymmet direkt och körde en sväng. Dock har jag en blåsa på insida fot som typ sprack under halva passet :-). Sen gick jag förbi affären och hämta ut ett paket, oj oj fyller mitt hjärta år i helgen? Så handla jag lite frukt och grönt med! Sen diska jag, duscha, städa städa och nu ligger jag i sängen med tända ljus och ser Modern Family och bara tar det lite lugnt. PUSS (imorgon börjar hemtenta så får se hur mycket ni hör ifrån mig!) 
Till top