Senaste dagar i bilder

Vardag / Permalink / 0
(null)
I fredagskväll skulle jag se bandymatchen men hitta denna lilla vilsna vovven utanför min familjshus.. så fick ta hand om den istället och ringa polis mm. Det löste sig iallafall så runt 22 var vovvens ägare hittad <3 
(null)
Sen på kvällen åkte jag hem till ponta och umgicks med dom som var där en kort sväng för sen åkte Jonas och jag hem till han och sov. 
(null)
Lördagsmorgon  åkte jag till medley och träna 90 minuter. Var så jobbigt och jag har så mycket träningsvärk idag, men samtidigt SÅ kul! Sen åkte jag hem till familjen och gick en mysig promenad i det fina vädret. 
(null)
(null)
(null)
Sen kom Jonas också och vi var ute och fixa lite på deras mark och mata och fyllde på lite. Sen grilla vi hemma hos mamma och pappa! Så gott (null)
(null)
Efter grillat åt vi pannacotta till efterrätt och sen åkte vi till stallet och fixa lite till magnum. Sen åkte vi hem till mig i stan och bara myste och såg på film. Nu har jonk åkt på match och jag ska gå en lång promenad med mamma, vovvarna, grannarna och Magnum❤️❤️ i solen! 
(null)


Till top