Campinglife med familjen

Vardag / Permalink / 0
 
Hela dagen igår spenderades i solen. Så underbart och lyxigt väder vi fått denna sommar. 
 
 
Sen följde lillebror och jag pappa till affären för att handla kvällsmat. Efter det tog lillebror och jag en promenad och gick en gång upp och ner i skidbacken och sen ett varv i spåret. 
 
 
Sen var det dags för burgare och en sista stund med hela familjen samlad, då Wilma börja jobba dagen efter (idag) så åkte hon hem sen på kvällen. 
 
Sen gick mamma, pappa och jag en kvällspromenad med vovvarna. Det är så fin solnedgång i Malmköping!!! Efter det spela vi ett kubbspel och sen massa kortspel i förtältet. Nu är vi påväg hem, ikväll ska jag jobba på Butlers och efter ikväll har jag bara 2 pass kvar innan det är dags för en riktig semester för mig. Så tacksam att familjen fick ihop dessa nätter tillsamman!!♥ 
Nu är det dags att komma tillbaks till "vardagen" :P. (Kommer aldrig skeee om man heter Emily & är ledig hela tiden). 
 
 
 
Till top