Städkväll, gröt och promenad

Vardag / Permalink / 0
Jag & Lollo kom till Norrköping runt 17 och då tog jag en liten powernap på 20. Efter det prata jag med mami i telefon och sen satte jag igång och städa lägenheten. Mitt sovrum/vardagsrum blev så rent och mysigt!! Om jag kollar utöver det i lägenheten så vet jag inte vad jag hunnit göra på 2h? Tiden bara flög iväg okej! 
Sen proppa jag i mig lite gröt, eftersom jag inte kom på något bättre (eller hade hemma). Dock har jag ALDRIG njutit så mycket av min gröt på länge! Det ska vara havregrynsgröt med rårörda lingon, valnötter och mjölk MUMS! Sen tog jag en kvällspromenad med en podd i lurarna, och nu har jag precis duschat. I helgen är det Gryt med vänner som gäller(!!!) så imorgon ska jag packa. Oj jag är så trött, kanske inte är så konstigt eftersom det har varit två fantastiska dygn men intensiva! Godnatt
 
Till top