Torsdag

Vardag / Permalink / 0
HEJ! Igår innan jobbet var jag på SÅ bra humör, gick ganska bra att jobba också men efteråt vet jag inte riktigt vad som hände. Kände mig energilös och nära till gråt så jag gick hem och la mig i sängen direkt. Imorse kom Wilma till mig när hon sluta och sen gick jag med henne när hon gick till bussen för att handla lite mjölk och fil. Sen åt jag framför youtube och sen gick jag en lång promenad runt strömmen för att rensa tankarna. Tänkte verkligen på allt, ni vet när tankarna bara flyger iväg helt i onödan, att exemeplvis sommaren går fort som tusan, att jag inte hinner träffa alla jag vill träffa, mera mera mera. 
 
Sen la jag mig i solen en stund med poddar och sen har jag duschat, haft hårinpackning och ansiktsmask och lagat mat. Nu ska jag äta och snart kommer också Emma på besök innan jag ska bege mig till jobbet. PUSS
 
Till top