5 juni

Vardag / Permalink / 0
HEJ! Igår var jag hemma hos familjen hela dagen och på eftermiddagen gjorde jag en rabarberpaj och Jonas kom förbi efter jobbet. Efter fikat åkte vi till sjön och kvällsbada och efter det åkte vi förbi mig i stan för att vattna alla mina sorgliga blommor. Vi laga lite mat och sen somna vi gott. Förutom att jag vakna inatt till spårarbete utanför fönstret :-) Fick sen skjuts av Jonas när han åkte till jobbet hem till familjen igen. Hängt här idag med mamma. Vi har gått en sväng med vovvarna och sen har jag bara tagit det lugnt. Gjorde bananpannkakor och fika med resterna från helgens kalas. Vi har också fixat lite tekniska grejer såsom spotify och jag har påbörjat min sista redovisning för detta år. Har känt mig väldigt trött idag, lite orolig om jag ska bli sjuk? Ska sen ikväll åka in för att fota lite grejer och spela in spex. Pusssss
 
Till top