Godmorgon

Vardag / Permalink / 0
Hej och godmorgon! 
Vi kom hem sent i tisdagsnatt och allt med flyg och tåg gick toppen. Var många plan som hade ställts in och när vi lämna Madeira var det osäkert om vi ens skulle komma iväg på grund av dåligt väder och kort startbana. 
 
Igår onsdag satt jag hemma och plugga med en inlämning som skulle in vid 15. Vi lunch kom mamma förbi och lämna av vovvarna hos mig för att jag skulle vara lite barnvakt. Tog på mig 10 lager kläder och hängde sen ute i kylan. Mötte upp Jossan i min klass också då hon verkligen älskar vovvar♥
 
Sen försökte jag bara ta en lugn kväll för att komma ifatt lite, man blir så trött av att faktiskt bara vara iväg oavsett hur underbart det varit♥ Jonas sov hos mig och jag hann se ifatt alla avsnitt av farmen nästan. 
 
Idag har jag lektion mellan 10-12 och sen ett lunchmöte mellan 12-13. Sen ska jag hem och plugga hela eftermiddagen och sen ikväll ska jag iväg på annat skoj! Puss och ha en fin dag!!!
Till top