Senaste i bilder

Vardag / Permalink / 0
 
Söndags åkte jag och lillebror hem till mig med vovvarna och spendera kvällen i Norrköping. Vi gick en promenad runt stan i det fina vädret och sen på kvällen åt vi sushi och spicy! 
 
 
måndags börja B-uppsats veckan igen vilket är vecka 2 av 5. Det betyder att jag & Persson sitter i skolan heeela veckan och letar info efter info, dock tycker jag det är otroligt kul att göra ett sånthär arbete med någon jag tycker om! Sen jobba jag kvällen, lååång dag! 
 
 
 
Idag (Tisdag) träffades vi igen vi åtta och pluggade. På lunchen hade Emma lunchmöte så jag smet iväg till gymmet en snabbis också. Har så svårt att hinna med träningen när det är så långa dagar eftersom jag nu ska vidare till jobbet igen. 
 
Imorgon jobbar jag inte och börjar inte förns tio, så ska försöka komma iväg och morgonträna lite! Sen på eftermiddagen/kvällen har vi utskottsmöte (vilket är ett möte med styrelsen och alla som är utskottsaktiva inom MIP (miljövetarprogrammet). Trevlig kväll! 
 
 
Till top