B-uppsatsen klar & bodybalance utomhus

Vardag / Permalink / 0
Lördag och förfäders kommer det bilder ifrån lateroooo! 
 
Nu söndag: 
Jonas och jag vakna upp hemma hos mig och jag städa hela mitt kök, tro det eller ej! Hämta ut ett paket från posten och sen åkte vi och köpte lunch och satte oss i ekbacken i Norrköping. Sen åkte vi till Finspång, sola lite, åkte till skiren och hängde lite mer i solen. SÅ fin dag! Sen åkte jag, Jonas, Alexandra och Ponta och fiska, det var så varmt. Det fläktade inte ens på sjön, men det var mys! 
 
Måndag: 
 
Dagen var kommen och det var dags för mig att redovisa Emmas och min B-uppsats. Nu i efterhand är jag SÅ stolt och nöjd över oss och vårt jobb vi har gjort! Det har varit en vetenskaplig uppsats på engelska med minst 8000 ord med tre intervjuer i. NU ÄR VI KLARA! Vi ska bara ändra tre små punkter sen är vi helt helt klara, kan inte vara gladare.<3 
 
Efter det var det dags för grillsekt och vi grilla, spela frisbee och snacka massa skit. Det var så kul och mysigt att hänga med lite folk som jag inte hänger med lika ofta. Även denna dag var så fin, vill föralltid ha detta väder!
 
IDAG (Tisdag)
Börja min morgon med att vara hundvakt och sen låg jag i solen samt försökte plugga. Åkte sen in på ett lunchmöte och sen åkte mamma och jag till sjön. JAG HAR BADAT(!!!!!) Japp jag bada, det var lite svårt eller kallt ett tag men sen var det skönt. Det var 27 grader i luften så det är ju verkligen sommar♥ 
 
Sen åkte mamma och jag till Finspång för att träna. Kela höll i båda passen och jäklar vad duktig hon är!!!! Vi körde både SHbam och Bodybalance. Sover hos familjen inatt igen eftersom det vankas bra väder även imorgon ;) Hoppas ni haft en fin dag/vecka! 
Till top