Bildbomb från en bra helg

Vardag / Permalink / 0
 
I fredags vankades det överraskningsfest för Berra & Nikki som precis kommit hem från Thailand. Jag var nykter då jag bara ville ha en lugn helg ♥  
 
På lördagen åkte Jonas och jag till deras Mark som hans familj har och rodde lit båt och sen åkte vi förbi Rejmyre och köpte glass. 
Sen åkte vi förbi min familj och hälsa på djuren och drack en kopp kaffe och snacka ifatt lite från senaste. 
 
Sen såg vi matchen mellan torstorp och smedby på grosvad. Lotta & Emma kom också förbi sen efter ett tag♥
Sen drog vi ihop en grillkväll hemma hos Jonas och efter det mötte vi upp lite fler för att spela fotboll. Perfekt lördag ♥
På söndagen tog jag, Sabina, Lotta & Emma en roadtrip till Söderköping som hade marknad. Vi strosa runt i solen, åt en god lunch, gick upp för berget och sen avsluta vi med glass. SÅ mysigt. 
 
 
Sen avsluta vi med lite fotboll vid brandkåren i Finspång med massa och ->
sen åkte Jonas och jag hem till mig. Jag var duktig och gjorde MASSA mat till veckan och sen såg vi senaste Robinsson och åt popcorn och melon. Så bra helg, vill föralltid ha dessa helger! Hoppas ni haft en bra helg!!!
 
 
 
 
 
Till top