Jag är tillbaks

Vardag / Permalink / 0
Börjar först med mer mer bilder från veckan som gått och jag har varit mer döende än levande här på bloggish!
 
Börjar tillbaks redan i tisdags förra veckan då jag var hemma hos familjen, åt lax, tog hand om magnum. Vi solade, fixade i trädgården mm. Efter det blev jag hämtad av Jonas och hans kompisar åt pizza och sen mötte vi upp lite fler och spela fotboll. 
 
onsdagen var jag i skolan först och sen gick Emma och jag och satte oss i ute i solen och gjorde vår opponering på en annan B-uppsats. Sen efter det sprang jag runt strömmen plötsligt?! SÅ STOLT! Sen gick jag till jobbet och efter det gick Johanna och jag ner till stadsvakten och sen gick jag och tre som jobba där vidare till onsdagsklubben lite senare! Jonas sov sen hos mig och på torsdagen hängde vi bara, tog det lugnt innan jag börja jobba vid 14 då det var kristiflygare. Efter det gick jag vidare med dom jag jobbat med till stadsvakten, drack ett glas rött och spela kort & yatzy (HUR MYS!?). 
 
 
Fredagen smög sig på, Wilma var hemma och även hela familjen. jag åkte hem med mamma efter att hon jobbat natt. Wilma och jag satt ute och pluggade och sen hängde jag med mamma & pappa när de handla växter på Mogård. Tyvärr fick jag ställa in en födelsedagsfest då jag kände att allt plöstligt bara blev lite för mycket. Stanna istället hemma och bara tog det lugnt med grillat, krocket och mys. På lördagen var det förfäders, söndagen var det bara bara chill! 
 
 
 
Till top