Kompis-ångest och b-uppsats

Vardag / Permalink / 0
Två favvo bilder från Madeira <3 
 
Hej! Imorse vakna jag upp med en klump i magen, ja för ibland händer ju även det.. Jag vakna upp och mådde riktigt dåligt, jag övertänkte ALLT & fick smått panik för de ena och det andra. Mycket handlar om att jag känner mig otillräcklig och inte har den tiden för mina personer/ mina vänner som jag vill ha. Helt utan att någon sagt eller pikat något specifikt. Det är så jobbigt att ens behöva vakna upp med den känslan, så jäkla onödigt att problematisera något som inte går att göra så mycket åt klockan 6 på morgonen iallafall...? Ibland blir man väl bara jäkligt osäker på exakt allt :). Det gick iallafall tids nog över & sen var jag i skolan och skrev B-uppsats med Emma hela dagen. Vi är strax helt klara & det känns HELT SJUKT!!! 
 
Sen mötte Emma & jag upp Karin på vete... Okej kommer inte ihåg vad det hette hehe, men på ett "nytt" fik här i Norrköping. Sen prata jag lite med Lotta på FaceTime och sen har jag tro det eller EJ städat (lite iallafall). Jonas kom sen till mig & vi har sett det senaste avsnittet av morden i Sandhamn. ♥
Till top