Mina dagar kan bli större större

Vardag / Permalink / 0
I torsdags åkte jag med Lollo och Amanda x2 till Ågelsjön och hängde på en klippa och bara hade det bra. Några bada och solen värmde så gott. 
Sen möttes jag mamma i stan för att springa Vårruset. Jag hade inte hunnit träna något inför det då det kom väldigt spontant, men jag var ändå taggad inför det. När starten gick kom jag på att astma medicinen inte var i mig :-) DET VAR SÅ JÄVLA JOBBIGT ATT SPRING, kunde verkligen inte andas bra efter tre kilometer.... Men när jag kom i mål var jag så jäkla nöjd och stolt när klockan stod på 24,45!!! Jag hade som mål innan att klara på 27/28 minuter. 
HÄR är välrdensbästa mamma som sprang som tusan också!!!! Jäklar vad stolt jag är över båda oss,tack för att du valde att ta denna bild efter loppet ;-) & TACK för att du tog lite nedifrån ;)  & TACK för att du drog med mig♥
I fredags hämta Jonas mig i stan och sen såg vi en stund på en fotbollsmatch i Finspång. Sen mötte vi upp Emma och spela fotboll på Högalid. Det var mys, vi blev ett gäng och Nikki träffa vi där också. 
 
På lördagen sola jag hemma innan jobb mellan 14-23.30. 
 
 
 
På söndagen börja jag inte jobba förns 16 så åkte med mamma hem när hon åkte hem från jobbet (klockan 07). Hängde med Oscar hela förmiddagen, sola, spela fotboll och skratta. 
Sen kom Jonas också, då åkte vi och bada alla tre. Simma tillomed ut till flotten, det var kallt men inte så farligt!!
Sen när vi kom tillbaks grilla vi korv med bröd. Pappa höll på att elda lite ris så det passa ju perfekt!
Sen gav vi lite mackor till dessa sötisar! Sen åkte jag och jobba!
Sluta jobbet 21.30 så fick lite feeling och drog ut på en löprunda runt stan. 
 
 
Idag har jag varit i skolan mellan 8-13 och sen har jag varit hemma och pluggat. Ska sen iväg på en utbildning vid 17 och sen kommer Jonas till mig. Vi ska då storhandla inför imorgon när jag fyller år♥♥
Till top