onsdag fika & Butlers, ikväll vårruset

Vardag / Permalink / 0
Igår (onsdag) vakna jag upp hemma hos familjen igen. Plugga klart på förmiddagen och sen åkte mamma och jag ner till sjön och sola. Sen på eftermiddagen åkte jag med mamma in till stan. Mötte upp lillebror hemma hos mig och åt lite mellis. Sen gick jag förbi ett generalmöte och introducerade mig själv för dom. 
Sen gick lillebror och jag hem till min kusin Daniel för att fira han i efterskott. Vi bjöds på fika och fick se hans lya. Supermysigt att göra något jag och lillebror! 
Sen hämta Jonas mig där, vi åkte och parkera bilen hos mig och sen gick och käka på Butlers. Det blev som vanligt musslor för mig och Jonas åt lamm. Sen gick vi hem till mig och såg morden i sandhamn. 
 
Idag har jag varit i skolan mellan 8-10, sen suttit hemma och gjort klart min IBU (500 ord). Ska nu fixa ihop lite lunch och sen ska jag iväg till sjössss med mina Amandor och Lollo. Ikväll ska jag även springa Vårruset wiie, haha fan! 
 
Till top