22.57

Vardag / Permalink / 1
På G till Ingelsta
På G till skoooolan
Ute på en höstig prolle
Lagade en god mat! lite av receptet finns HÄR 
 
HEJ! Hoppas allt är bra med er. För mig går det lite upp & ner, ofta är det bra men när det väl är dåligt så är det dåligt. I skolan gör vi nu en labbrapport med vår basgrupp och imorgon blir vi klara med den. Igår var jag på cykeltur med Lollo, Amanda och Amanda till Ingelsta för att handla på ICA. I eftermiddags har jag gått en långprolle och jag har så ont i min kropp av all träningsvärk från förra veckan. Hoppas det går över snart, så jag kan få träna som vanligt. Ikväll har jag lagat lite gott käk, haft ansiktsmask och sett VÅR TID ÄR NU. Nu PH & sen ska jag sova! Imorgon ska jag få träffa Jonas igeeeeeeeeen! puss GODNATT♥
 
"Livet just nu är väldigt tungt, och det är så det får vara en tid. Det gäller bara att omge sig av nära och kära, och inse att man får vara ledsen"
#1 - - Kela:

MEN GUD! Sån jäkla babe du är på bilderna!😱 Wow!!!❤️

P.S. Tänker på dig min love!

Svar: Världens bästa duuuuu <3
emily klemedsson

Till top