Praktik och tåg till Skåne

Vardag / Permalink / 0
Hej! Igår påbörja jag min praktik på SEFAB och det var väldigt kul och intressant. Det är verkligen så kul att komma ut i "verkligheten" äntligen efter mer än 2år i skolan. Efter praktiken prata jag ifatt med Emma i HongKong och sen umgicks jag med Jonas som kom till mig. Vi gick ut och åt god mat och sen såg vi ifatt lite serier. Idag har jag varit på praktiken igen och nu sitter jag på tåget ner mot Skåne. Det var inte jätteplanerat att jag skulle åka ner mitt i praktiken men ibland kommer livet emellan. Det ska bli mysigt att umgås med alla samtidigt som det kommer vara tugnt. Haft ganska mycket ångest innan denna vecka, kände på det riktigt ordentligt igår när jag skulle sova. Det blev sådär på riktigt igen.. Jag sover iallafall hemma hos Wilma inatt eftersom jag kommer fram ganska sent ikväll. Ska bli mysigt att få träffa henne igen med♥ 
Till top