Träning, lite depp OCH kakor

Vardag / Permalink / 0
Lite senaste: 
Jobbade som sagt i torsdagskväll och sen på fredagen körde jag bodypump på lunchen. Sen hade vi vinutbildning på jobbet och sen åkte jag hem till Jonas & gjorde älgburgare med han och hans familj. Sen sov vi hemma hos mig i stan. I lördags var det en lyxig dag tillsammans med mamma (kommer mer om den i ett annat inlägg!) & sen avsluta jag kvällen med Eve och Lotta. 
 
 
IDAG
Såhär ser det ut hemma hos mig ikväll. Idag har jag tränat på medley i 2 timmar tillsammans med hela Finspång & Alicia. Så glad att jag har hittat Alicia som jag kan träna tillsammans med, haft tur nu på senaste tiden att vi kunnat köra så många pass tillsammans pga att våra scheman i skolan. Efter passet åkte jag hem och kände mig så sliten och matt. Duscha, laga lite mat, åt till youtube och sen somna jag i 1,5h..? Så olikt mig. Men det var skönt och haft under hela kvällen en liten klump och ångestkänsla i magen. Men nu känns det som att det har släppt så det känns väldigt bra. Denna vecka som kommer nu, kommer att vara tuff. Men först innan det, ska jag ha praktik i två dagar, det ska bli spännande men självklart läskigt med! Nej nu ska jag bara mysa framför tvn. Ha det bäst & ta hand om er PUSS
 
JUSTE! Fick värsta sötsuget förut men orka inte gå och köpa godis så jag BAKADE? haha gott var det iallafall! 
 
 
Till top