tisdag

Vardag / Permalink / 0
 
HEJ! Här kommer äntligen lite uppdatering från lilla mig. Tiden rullar på, förra veckan avsluta jag yttligare en kurs & nu är jag (helt sjukt) inne på kursen som är C-uppsats, shit jag ska alltså skriva mitt examensarbete och snart är jag klar? Tur att jag skriver tillsammans med Persson iallafall, för detta kan bli tungt och jobbigt hehe.. Nejdå det ska bli kul när vi väl kommer igång lite mer! 
 
Annars? Har under förra veckan gjort ööh, varit hemma hos familjen då Wilma varit hemma. Jag har tränat som vanligt, jobbat som alltid varje torsdag och i helgen var det fullfart! I fredags var det redovisning på en skoluppgift och det gick så bra! Sen umgicks jag med Jonas hela dagen eftersom han var ledig. Sen träffa jag Fanny och Ronja en sväng på kvällen och sen sov Jonas och jag hos mamma & pappa. På lördagen angla vi med massa kompisar på sjön! Tror vi var totalt 14 pers på sjön och det var så kul. Sen på eftermiddagen myste Jonas och jag bara hos mamma och pappa framför netflix och sen åkte vi in till stan och mötte upp massa kompisar för lite biljard och fest. Hade en riktig toppenkväll! Sen på söndagen var jag ute på en långprolle, städa lyan, gjorde matlådor och sen hade jag möte med Sekten<3 Sen sov Jonas hos mig!
 
Nu igår (måndag) flytta Emma in hos mig! Jag var på kvällen ute och åt på Lampan och fira Svalander som fyllt år förra veckan. Det var så gott och så roligt!! Idag har jag sprungit intervaller och kört 1h yoga. Sen har Emma och jag pluggat lite och Emma gjorde en supergod kvällsmat! 
 
(Kommer massa bilder lateroooooo)
GODNATT <3
Till top