Måndag

Vardag / Permalink / 0
Igår fyllde Jonas år och vi fira han med smörgåstårta och härligt umgänge med hans familj. Jag och Jonas har inte hunnit ses så mycket under veckan så det kändes så skönt att äntligen få somna i hans famn igen. IDAG har jag genomfört intervjuer i Finspång igen (skolprojekt) och jag har gått runt i hela Finspång verkligen. Och jag har sån otrolig träningsvärk sen i lördags (TABATA) så jag vet inte hur länge till jag klarar detta. Kallt var det också idag, min mobil mådde sämst men fick värma mig hos Kela (& ladda luren) undertiden jag vänta på min buss. Sen åkte jag hem, åt lite mat och sen kolla lite youtube. Sen körde jag function på gymmet (hoppasdes på att det skulle minska träningsvärken) men nu mår jag lite skit igen :) Duschat och haft en sheet mask och snart kommer Jonas till mig efter sin träning. Puss Puss
Till top