En liten måndag igen

Vardag / Permalink / 0
okej HEJ! Här kommer ett skepp lastat med massa senaste nyheter från lilla mig. Senaste tiden har jag försökt komma tillbaks till vardagen. Jag har varit ute på några springturer och också ett morgonpass i fredags.
Jag har också gjort egen äpplejuice som blev superGOD! Dock märks det att det inte är några kemikalier i då den inte håller så länge :-)
Jag har haft flera idolmyskvällar med både Jonas men också några från klassen.
Jag har haft en massa ansiktsmasker! Här använder jag en lermask från BodyShop! 
Jag hade Wahlgrens Värld premiär hos mig i torsdags med  Amanda, Lollo, Jossan & Mathe. 
Jag har bakat äpplepaj utan smör/margarin som blev riktigt bra! Pappa & lillebror kom förbi på hojjarna så vi passa på och fika tillsammans. 
Haft en hel del pluggdagar vid mitt köksbord. IDAG har jag också checkat av min telefonintervju som jag mått dåligt över hela helgen! 
Ätit en heldel sånna hära frukostar. Havregrynsgröt med massa tillbehör! 
Också hunnit äta lunch med mami & Wilma. Skönt att hinna säga "hejdå" till Wilma som åkt tillbaks till Lund. 
Får boka in en resa snart till henne igen
 
Till top